اهداف نمایشگاه و زمینه های مشارکت

 

اهداف  نمایشگاه 

آشنایی مصرف‌کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت و مطابق با استاندارهای داخلی و بین‌المللی
• معرفی محصولات ایرانی قابل رقـابت در بازارهای جهانی جهت صادرات
• خرید آسان، مطمئن و سریع و ممانعت از خرید و مصرف بی‌رویه
• تأمین سلایق مصرف‌کنندگان و ایجاد نشاط جمعی در مجتمع‌های فروشگاهی
• ایجـاد رقـابت در تـولیـد بـرای دستـرسی به نیـازهای واقعی مصرف‌کنندگان
• ترویج فرهنگ خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای که باعث کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، انرژی و جلوگیری از اتلاف وقت می‌گردد.
• آشنایی با خدمات قابل ارائه در فروشگاه‌های زنجیرهای
• کنترل و نظارت سازمان یافته بر بهداشت و سلامت کالاها به صورت عملی
• نرخ‌گذاری و نظارت در قیمتها
• آشنایی با آخرین تکنولوژیها در زمینه تجهیزات فروشگاهی آشنایی مصرف‌کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت و مطابق با استاندارهای داخلی و بین‌المللی
• آشنایی با آخرین تکنولوژیها در زمینه تجهیزات فروشگاهی

زمینه‌های مشارکت
فروشگاه‌ها و رستوران‌های زنجیره‌ای دولتی، تعاونی و خصوصی
• صنعت پخش در کلیه رشته‌ها
• تولیدات کالا و محصولات غذایی، شوینده، بهداشتی، آرایشی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، اسباب‌بازی، مبلمان، خودرو، صوتی و تصویری، لوازم ورزشی، صنایع دستی، نان و شیرینی، فرش و نساجی (با امکان گستره توزیع)
• ارائه خدمات فروشگاهی (بانک، بیمه، مخابرات، امور نظافتی و نگهداری، کادر اجرائی و محیط زیست)
• تجهیزات و لوازم فروشگاهی (قفسه‌های فروشگاهی، سبدهای حمل کالا، یخچال‌های ویترینی و سردخانه، نرم‌افزار فروشگاهی، صندوق و ریل کنار صندوق، بارکدزن، بارکدگیر، دستگاه پول شمار، سازندگان آسانسور و پله‌برقی، سازندگان مانکن، دستگاه‌های مخصوص ورودی پارکینگ، کارت‌زن مخصوص زمان توقف، تابلوهای تبلیغاتی بیرون و داخل سالن، سازندگان درب‌های الکترونیکی، دستگاه‌های ایمنی و حفاظتی، سیستم‌های صوتی/تصویری، پروژکتور، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و دستگاه‌های بسته‌بندی کوچک)
• نمایندگی‌های خارجی
• ساخت و ساز، معماری و خدمات داخل فروشگاهی (طراحی، مشاوره، مدیریت، اجرا و نظارت بر احداث و ایجاد فروشگاه)
• فروشگاه‌های مجازی (دارای مجوز قانونی)
• مجتمع‌های بزرگ فروشگاهی